Winelovers

Ó te jó ég! Kate Hudson belevág az italbizniszbe

Ettől tuti neked is kedved támad egy Vodka Martinihez...

2019. december 23. - piskor.fanni

bm2c3409.jpgKate Hudsonnak nem elég a színészkedés, a két ruhamárka igazgatása, egy saját podcast műsor, most egy teljesen más üzletbe is belevág.

Fotó: DAVE ALLOCCA/STARPIX

Kate Hudson létrehozta saját vodkáját, a King St. Vodkát, ugyanis szeretett volna egy olyan vodkát találni a piacon, amellyel 100%-ig meg van elégedve! Így nem csak a márkanagykövete, hanem a készítője is ő.

És hogy hogyan jutott erre a döntésre?

Kate Hudson szavaival élve:

„Egy hosszú nap után koktélpartit rendeztem a barátnőimnek, és amikor nekiálltam vodka martiniket készíteni, észrevettem, hogy a minibáromban egyetlen vodkával sem vagyok 100%-osan megelégedve. Elgondolkodtam, hogy van-e olyan vodkamárka, amit nő alapított? Utánanéztem és nem volt! Eldöntöttem, hogy létrehozom a saját márkámat, ami pont olyan, ahogy én szeretem.”

 A vodka ráadásul Ian Cutler Master Distiller felügyelete és tanácsai alapján készült, GMO-mentes kukoricából, gluténmentesen, ultra prémium kategóriát képviselve.

Ha még nem kaptál kedvet egy dirty Vodka Martinihez, akkor csekkold ezt a videót amiben Rachel Ray és Kate koktélokat készít!

 

Tetszett a bejegyzés és érdekel a borok világa? Olvasd el a Winelovers blog többi írását is, vagy csatlakozz borrajongó közösségünkhöz!
süti beállítások módosítása