Jon Bon Jovi összeállt 23 éves fiával, Jesse Bongiovi-val. Nem duettet fognak azonban énekelni, hanem egy új közös vállalkozásba fogtak: piacra dobták saját rozéjukat.
Az ötlet két éve fogant
– mesélte Jesse a New York Times-nak. „A New York-iak kedvelt nyári üdülőhelyén, a Hamptonson voltunk apuval és egykori egyetemi szobatársammal. Itt az a vicc járja, hogy a hamptoniak vize a rozé. Aztán arra gondoltunk, miért ne lehetne a viccből valóság?” Így született meg a Hampton Water, a rocksztár rozé bora.
Jesse legelőször barátjával a palack dizájnját tervezte meg. „Szerettük volna, ha olyan a címke, hogy muszáj legyen levenned a bort a polcról.” – meséli Jesse. Így született meg Pink, a vagány műugró lány, aki „bájos, elegáns és benne van minden kalandban, és ha vele tart az ember, észre se veszi, mikor vált át a nappal éjszakába, majd az éjszaka újra nappalba”. Pink nagyon fontos része a marketingnek, visszaköszön már pólón, sapkán és egyéb termékeken.
Bon Joviék csak ezután kezdtek magával a termékkel foglalkozni. Ehhez Dél-Franciaországba repültek el, hogy felkérjék Gerard Bertrand borászt, készítse el számukra a „könnyed, de mégis elegáns rozét”. A bor hamarosan elkészült, 25 dollárért bárki megvásárolhatja.
A bor egyébként a klasszikus recept szerint grenache, cinsault és mourvèdre szőlők házasítása, friss, szuperszexi és az ára úgy 20 dollár körül mozog.
>>> Te mindent tudsz már a rozékról? Kattints ERRE A KVÍZRE, és kiderül! :)
Címlapfotó: cnbc.com