Sarah Jessica Parker immár nem csak a divatszakma csúcsára tör, hanem az italvilágéra is. Viszont még véletlenül sem a Stella Artois sörrel (ha emlékeztek a reklámra), hanem saját borcsaláddal. Bizony!
New York legdögösebb Carrie-je az Invivo&Co közreműködésével indította útjára saját márkás borcsaládját, ami a tervek szerint egy új-zélandi sauvignon blanc-ból és egy üde rozéból fog állni.
A színésznő mellesleg igazi borimádónak vallja magát, és el sem tudott volna képzelni ennél jobb együttműködést. A weboldal szerint ezek a borok kristálytiszták és egyértelműek, és 100%-ban BS (azaz bullshit) mentesek.
Parker az elejétől a végéig szeretne részt venni a folyamatokban, és úgy képzeli, hogy a szürettől a címketervezésig jelen lesz. Rob Cameron, az Invivo alapítója azt is elárulta, hogy a színésznő ízlése és preferenciája szerint készül majd el a mini borcsalád, abban a stílusban, ahogyan a színésznő fogyasztaná, például a saját barátai társaságában.
A tervezési fázis már elkezdődött, hamarosan a kivitelezés következik. Szerencsére ezt mindenki nagyon élvezi, pláne, hogy sok-sok borkóstolóval kell összekötni a megbeszéléseket, legutóbb például SJP New York-i cipő üzletében tették ezt. A hírek szerint egyébként már kapott is az Invivo-tól egy pár gumicsizmát, de azt még nem döntötte el, hogy tényleg abban fog-e a szőlősorok közé látogatni. (Azért reméljük, nem egy magassarkút választ inkább.)
>>> A részletekkel kapcsolatban ezen az oldalon tudtok tájékozódni.